Extremepromotie/moneybugs/arolakliks/klikjeswereld

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Noppie1971
50 Cent
50 Cent
Berichten: 66
Lid geworden op: 24 sep 2015 19:36

Extremepromotie/moneybugs/arolakliks/klikjeswereld

Bericht door Noppie1971 »

Goedeavond,

De bovenstaande sites zijn sinds enkele dagen volledig down.
Enige update bekend bij iemand? Volgens mij zijn de WM van deze sites ook actief op dit forum.

Mvg,
Norbert
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Extremepromotie/moneybugs/arolakliks/klikjeswereld

Bericht door Moneybugs »

Noppie1971 schreef:Goedeavond,

De bovenstaande sites zijn sinds enkele dagen volledig down.
Enige update bekend bij iemand? Volgens mij zijn de WM van deze sites ook actief op dit forum.

Mvg,
Norbert
Zie topic: http://www.gptforum.nl/viewtopic.php?f= ... &start=170
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Extremepromotie/moneybugs/arolakliks/klikjeswereld

Bericht door Moneybugs »

Ik heb eergister contact gehad met Maik (DDM-Projects) en om opheldering gevraagd:

Alle sites zijn offline doordat er zich diverse fouten bevinden in het besturingssysteem van de server, hierdoor zou de server zijn gecrasht en werkt de server niet meer naar behoren.

Op dit moment is volgens zeggen, DDM-Projects bezig alle data veilig te stellen. Vervolgens wordt het besturingssysteem opnieuw geïnstalleerd. Daarna zouden de problemen opgelost moeten zijn.

Hoe lang deze operatie gaat duren kon DDM-Projects niet concreet zeggen. Op de vraag of we over uren of dagen praten, kreeg ik als antwoord dat het mogelijk ook enkele dagen kon duren.

Laten we dus hopen op het beste!!!
Laatst gewijzigd door Moneybugs op 02 dec 2015 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Extremepromotie/moneybugs/arolakliks/klikjeswereld

Bericht door Moneybugs »

Door de aanhoudende problemen bij DDM-Projects zijn wij achter de schermen in overleg met Makicom of het mogelijk is Moneybugs over te zetten.

Echter zoals Arola-Clicks schrijft in topic: http://www.gptforum.nl/viewtopic.php?f= ... &start=180 zijn we afhankelijk van de medewerking van DDM-projects wat op dit moment zeer moeizaam verloopt.

DDM-Projects is nauwlijks of niet bereikbaar!

Wordt dus vervolgd!
Laatst gewijzigd door Moneybugs op 03 dec 2015 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 875
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Extremepromotie/moneybugs/arolakliks/klikjeswereld

Bericht door gaby »

Zijn jullie je ervan bewust dat de domeinnamen op naam van ddm staan ?
Moneybugs schreef:Door de aanhoudende problemen bij DDM-Projects zijn wij achter de schermen in overleg met Makicom om Moneybugs over te zetten.

Echter zoals Arola-Clicks schrijft in topic: http://www.gptforum.nl/viewtopic.php?f= ... &start=180 zijn we afhankelijk van de medewerking van DDM-projects wat op dit moment zeer moeizaam verloopt.

DDM-Projects is nauwlijks of niet bereikbaar!

Wordt dus vervolgd!
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Extremepromotie/moneybugs/arolakliks/klikjeswereld

Bericht door Moneybugs »

gaby schreef:Zijn jullie je ervan bewust dat de domeinnamen op naam van ddm staan ?
Ben ik van bewust maar is niet het probleem.

Het probleem is dat wij de data (leden, opgebouwde saldi etc.) willen overzetten. Deze data kan DDM-Projects alleen gecodeerd aanleveren en volgens DDM-Projects zouden wij door de codering niets aan de aangeleverde data hebben.
euriesklikken
50 Cent
50 Cent
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 jun 2014 18:06

Re: Extremepromotie/moneybugs/arolakliks/klikjeswereld

Bericht door euriesklikken »

hallo ik heb contact gehad met Maik wat hij tegen mij heeft gezet is dat de leden saldo en linkhits en zo van jullie is als de website online gaan weer dan moet Maik databas van jullie website toe sturen per mail zo dat je in je nieuwe databas om kan zetten

en het domeinnaam zal ik als ik jullie was vragen aan maik om over te nemen of een nieuwe domeinnaam die dan op je eigen naam staat te nemen

maar ik hoop voor jullie dat Maik (DDM) met een goede oplossing komt voor jullie
Met vriendelijke groet,
Https://www.4-azen.com

Afbeelding
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 592
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Extremepromotie/moneybugs/arolakliks/klikjeswereld

Bericht door Arola-Clicks »

Zoals het er nu naar uitziet komt Arola-Clicks.nl morgen(vrijdag 4-12-2015) online via makicom.

Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik de leden van het "oude" Arola ga compenseren. feit is dat ik van een heleboel leden hun gebruikersnaam wel weet, probleem is alleen dat ik op dit moment geen idee heb wat hun saldi is van Dls, punten e.d.

Hier ga ik zeker, hoe dan ook, eventueel indien mogelijk met DDM en Makicom een oplossing voor zoeken.

Zodra ik zeker weet wanneer het "nieuwe" Arola online komt laat ik dit hier weten.

Ik doe op dit moment meer dan mijn best om alles zo goed mogelijk op te lossen voor nu en in de toekomst, feit is wel dat er sowieso als we weer online zijn direct al een aantal extra en nieuwe opties online komen die wij als webmasters van de DDM sites al tijden zouden willen hebben bij makicom wel mogelijk zijn en ook snel zullen worden doorgevoerd. Daar heeft straks een ieder voordel van, dat weet ik bijna zeker.

Ik hou jullie op de hoogte!!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 592
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Extremepromotie/moneybugs/arolakliks/klikjeswereld

Bericht door Arola-Clicks »

Arola-Clicks is weer online!! je kunt ons vinden via http://www.arola-clicks.com
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3952
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Extremepromotie/moneybugs/arolakliks/klikjeswereld

Bericht door Christina »

@Arola-Clicks:

Leuk, maar kan niet inloggen.
Plaats reactie