GPT Forum

Op GPT Forum kun je nieuws, info, discussies en referral-kettingen plaatsen over "Geld verdienen op internet". Je moet geregistreerd zijn om deel te nemen aan dit forum.
Het is momenteel 19 okt 2017 12:57

Alle tijden zijn UTC+02:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Re: Virus Melding
BerichtGeplaatst: 12 okt 2017 23:24 
2 Euro
2 Euro

het kan idd. geen kwaad denk ik maar het is vreselijk irritant om steeds die melding weg te moeten klikken voordat je verder kunt.
eerst was het één keer per dag maar het wordt steeds meer en bijna bij elke site die ik nog heb.

het gevalletje iframes kreeg ik een uurtje geleden ook te zien, stond ergens achter de link de naam Tatium of iets dergelijks, wilde het eerst
nog opschrijven maar bedacht dat als dit in een rotator zit je nooit kunt achterhalen wie dit is.

wat coinhive.com betreft een oproep aan een ieder die dit gebruikt........... stop er mee aub

BerichtGeplaatst: 12 okt 2017 23:45 
10 Cent
10 Cent

@nachtvlinder

de oproep te stoppen met cryptocurrency is voor dovemansoren omdat cryptocurrency verdienen uiteindelijk of erg veel en gratis gaat opleveren, of als een bubble ooit uit elkaar klapt.
Laatste geloof ikzelf niet want ik zit óók in de mining industry maar dan met videokaarten en antminers.

Dit probleem is net zoiets als jaren geleden de popin ads die browsers pardoes lieten crashen, je kunt het dus niet tegenhouden.
Ellende is dat sommige websites dat script van coinhive-mining op auto-ex-bat hebben staan,
dat betekend dus als je als bezoeker komt of je nu wilt of niet jou lappie of desktoppie gaat minen,
word dus opzettelijk over de hoofden van bezoekers misbruikt.

Zie het hetzelfde als tientallen Iframes van linkspelen van 1 x 1 pixel op een website zetten en die promoten ... dat probleem was er ook een paar jaren geleden door broekies die dachten het ei van columbus gevonden te hebben.

Je houd het dus niet tegen, helaas maar waar .... als WM's kun je alleen voorwaarden stellen om dit soort websites niet te mogen promoten, maar vandaag zijn het er een 6 tal en volgende week misschien wel 200

Er is wel een manier zodat je niet automatisch gaat minen als je zelf zou gaan minen met CPU op b.v. moonbit.co.in of als de link terugkomt freebitco.in, want coinhive.com detecteerd wel of er al middels hun gemined word .... maar die meldingen zullen helaas blijven komen.

Enigste oplossing is Firefox te gebruiken en een block-addOn te installeren waar je coinhive.com* in zou plaatsen te blokkeren, dan komen automatisch omdat betreffende script van coinhive.com niet meer kunnen laden óók geen meldingen meer .... maar dan kun je zelf een aantal cryptocurrency websites ook niet meer bezoeken.

voor ieders wat wils-:o)

BerichtGeplaatst: 13 okt 2017 06:46 
10 Euro
10 Euro

Even tussendoor, dat gevalletje iframes is valsspelen en als een lid dit tegenkomt dan is dat zeker de moeite waard om even te melden bij de webmaster(s) die in de frames staan :)

nachtvlinder schreef:
het gevalletje iframes kreeg ik een uurtje geleden ook te zien, stond ergens achter de link de naam Tatium of iets dergelijks, wilde het eerst
nog opschrijven maar bedacht dat als dit in een rotator zit je nooit kunt achterhalen wie dit is.

BerichtGeplaatst: 13 okt 2017 06:48 
50 Euro
50 Euro

die adsptp komt wel redelijk vaak voor in rotators, bij wm's en bij leden

Staan in rotator , kun je dus weinig aan doen, tenzij de leden blokkeren op je site zodat ze geen ads meer kunnen plaatsen, want luisteren naar de vraag deze adsptp niet te promoten helpt niet

BerichtGeplaatst: 13 okt 2017 10:01 
2 Euro
2 Euro

de volgende heeft zich al aangediend:

coinpot.co ........... geinfecteerd met JS:Miner-C[Trj]

gaat lekker zo, nog even en ik klik niets meer :-(

BerichtGeplaatst: 13 okt 2017 10:08 
20 Euro
20 Euro

clearmaker schreef:
de oproep te stoppen met cryptocurrency is voor dovemansoren omdat cryptocurrency verdienen uiteindelijk of erg veel en gratis gaat opleveren, of als een bubble ooit uit elkaar klapt.

Dat moet je ook niet willen. Cryptocurrrencies moet je echter apart houden van GPT. Waarom zou je een klikfanklikker willen belaste met een paar seconden minen, levert niets op. En daarbij, bij de meeste moet je dat ook nog eerst starten, levert da echt helemaal niks op.
Degenen die willen minen gewoon lekker zelf laten doen. Ik heb ook 1 of 2 minings aan staan als ik de laptop amper gebruik. Als ie toch aanstaat... voor de ander is dat wellicht een surfbar of gewoon niks.

BerichtGeplaatst: 13 okt 2017 12:33 
2 Euro
2 Euro

het is ook nog zo dat het bijna niks op levert, buiten een boel ergernis bij anderen
investeer in een goed mining progamma of koop een antminer levert meer op ;)

BerichtGeplaatst: 13 okt 2017 14:35 
10 Cent
10 Cent

torros schreef:
het is ook nog zo dat het bijna niks op levert, buiten een boel ergernis bij anderen
investeer in een goed mining progamma of koop een antminer levert meer op ;)

tevens citaat bedoelt voor corinasjunk

vergis jullie niet, diegene die websites promoten die momenteel die ongewenste anti-virus-meldingen geven, betekend niet dat diegene die die websites promoten daaraan verdienen, de website zelf verdient eraan .. niet het lid wat promoot.

Waar zoek je als lid van cryptocurrency naar refs?
GPT leden is tevens een grote groep die vaak wel interesse hebben mits ze geholpen worden wat ze moeten doen ... bedoel, de GPT-leden zijn dus tevens een potentiele doelgroep om refs te vergaren omdat het over online geld verdienen gaat.
Dus vreemd is het niet dat er gepromoot word via GPT's en lauter alleen klikprogramma's.

@torros
éénvoudig gezegd om maar even een antminer aan te schaffen ad minimaal € 2300 per stuk
zelfs videokaarten die geschikt zijn om b.v. Ethereum mee te minen zijn zo langzaamaan onbetaalbaar geworden.
Ikzelf heb een aantal mensen op weg geholpen, óók met aankopen van geschikte videokaarten via marktplaats, tot aan het moment dat minen van b.v. ETH ineens omhoog schoot naar ruim $ 6 per kaart per dag heb ik tientallen AMD R9 290 OCX Tri kaarten aangeschaft voor meest € 120 - € 130 per stuk incl. verzendkosten.
Al snel nadat de waarde van o.a. ETH omhoog schoot en de schaarste van nieuwe videokaarten vanuit fabrikanten vroegen en vragen de mensen op o.a. marktplaats ineens voor 2e handse kaarten méér dan ze nieuw zouden kosten als ze voorradig waren, soms zelfs het 3 voudige van wat ik ervoor betaald heb.

Diegene die ik geholpen heb hebben de laatste 6 maanden hun kaarten al meermalen terugverdient, dat geld momenteel niet meer, de terugverdientijd is momenteel met die hoge prijzen in aanschaf + elektra kosten ca. 500 dagen 24/7 minen !!!

Ik persoonlijk ben al maanden aan het opvragen van prijzen van de nieuwere zuinigere kaarten via Alibaba, helaas krijg ik of géén bericht terug van de verkopers of ze willen alleen buiten Alibaba om verkopen, dat wil ik niet vanwege de mogelijkheid *insurance* af te kopen voor 3% via Alibaba (verzekerd voor koop tot in huis en werkend)
De nieuwere AMD RX 480 en 580 8GB worden daar vaak aangeboden voor maar 120 - 150 dollar.

Maar wat betreft die antivirusmeldingen, ga klikken in Firefox en importeer/installeer een addOn genaamd *Block site 1.1.8.1* , open de addOn en zet vervolgens de URL coinhive.min* en coinhive.com* beide met sterretje erachter erin.
Dan ben je van veruit de meeste antivirusmeldingen af wat betreft dat mine-gebeuren.
Je kunt dan zelf nog altijd CPU-minen en BTC claimen op faucets met de browsers IE , Google Chrome of Safari.
Als je dit doet is het jammer voor diegene die b.v. adsptp.com promoot, de kans is dan groot dat de hit op de website niet aantelt voor de promotor.

Of cryptocurrency zelf minen lukratief was het laatste jaar .....
Afbeelding

Sorry pic mag niet groter zijn op dit forum dan 150 x 150 pxls
Dit is niet alles, heb meerdere Wallets en heb uiteraard óók tegen lagere waarden omgewisseld vanwege de elektra kosten en mining software.

hier een grotere versie van printscreen http://i65.tinypic.com/2m319qf.jpg

BerichtGeplaatst: 13 okt 2017 14:59 
2 Euro
2 Euro

helemaal gelijk clearmaker , omdat er een enorme vraag is naar mining app vliegen de prijzen omhoog en is
het lastig om te kopen en de moeilijkheidsgraad brengt het verdienmodel naar beneden maar het
is nog steeds een leuke verdienoptie en een goede minesite levert ook tussen de 150% en 250%
per jaar op heb ik het nog niet over refs dus als je de app niet kan kopen is het best lucaratief om
wat geld in een miningsite je kan al starten met $5 persoonlijk vind ik het een mooie langdurig
passive inkomsten stroom

BerichtGeplaatst: 14 okt 2017 17:25 
2 Euro
2 Euro

@willy

ik kwam bij Klikduiveltje ook HTML Iframe tegen bij de duivelse klikjes van :
www.iedereen-verdienen.nl/koopuur.php?dealer=ricka17

kreeg het niet voor elkaar om een printscreen te maken, daarom maar even zo.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00