Online-Verdienen en Geldheuvel

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door janro1 »

vragen over online-verdienen en geldheuvel kunnen hier gesteld worden.

heeft het haast werkt de contactoptie van de sites sneller!
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door janro1 »

Helaas werkt het kwartierlinkspel op online-verdienen nog niet deze wordt vanmiddag gemaakt

zijn nog een paar probleempjes maar is alleen voor admin een probleem.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door willy »

janro1 schreef:heeft het haast werkt de contactoptie van de sites sneller!
Dit is ook wel de aangewezen manier om iets te melden of te vragen, vtagen via forum naar de site of wm toe hebben enkel belang bij het niet kunnen bereiken van de site
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door janro1 »

klopt willy

het kwartierlinkspel werkt gelukkig nu naar behoren
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door gaby »

Wel jammer dat de admin zelf ook meespeelt met de click click boom :roll:
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door janro1 »

ja sorry,

ging een beetje onbewust :D
doe dagelijks rondje langs alle click click boom en klikte in gedachten deze op mijn eigen site ook

kortom was er niet helemaal met de kop bij.
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door janro1 »

beste leden,



Het is misschien een raar moment omdat geldheuvel net op https draait maar geldheuvel gaat stoppen.

Zichtbaar is dat de betaalde kliks en de klikenwin niet meer werken, achter de schermen is ook een en ander niet meer werkend maar hier wordt aan gewerkt.

Maar de hoofdverdienste van geldheuvel moet via het linkspel komen en dit is momenteel een redelijke chaos.

Het aantal hits dat nog vergoed wordt is momenteel helaas bedroevend laag, met andere woorden veel hits die niet vergoed worden die ik wel moet vergoeden.

Dit was voor de nieuwe aanpassingen al een doorn in het oog maar is nu nog veel erger geworden, daarom hebben we besloten ons op 1 site te richten.

Hoe nu verder?

Zaterdag gaan alle linkspelen op 0!

Niemand verliest iets alles wordt netjes over gezet naar online-verdienen.nl

Dus alle saldo cash en punten en alle klikfans gaan over.

Heb je nog geen account op Online-verdienen.nl meld je dan even aan.

Je ontvangt van mij een mail als alles is overgezet, kan ik geen account van je vinden op online-verdienen mail ik je ook voor je gegevens om het op te lossen.

Nog even een extra toevoeging op de vorige mail.

De punten die verdient zijn met de wedstrijd linken worden 100% vergoed.

Als de vergoeding van de linken op 0 gaat staat de inwisselkoers dus ook op 0, dus wissel van te voren uw punten in!

zaterdag rond 19 uur gaat alles op 0
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door janro1 »

Beste leden,



het minimaal aantal in te wisselen hits is aangepast van 1000 naar 1 dus alle hits kunnen worden ingewisseld.



Doe dit voor zaterdag 19 uur hierna zal alles op 0 komen te staan!
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door olifant »

je stuurt een mail naar de leden met deze mededeling

"Ik wordt de laatste tijd nogal wat beschuldigd van 1 en ander, volledig onterecht durf ik met de hand op mijn hart te zeggen.
Eerst op veel en lang klikken met de logs erbij dus wat mij betreft dan logisch dat je eraf gegooid word, maar ik heb het niet gedaan en mijn vrouw en haar dochter houden heel hard vol dat zij het ook niet gedaan hebben"



toen wij en een andere wm jou hebben aangesproken op het klikgedrag schreef je onderstaande, wat net het tegenovergestelde is van wat je in je mail naar je leden zet

" Beste dames lk krijg van beide dezelfde mail dus antwoord in 1 mail.
Op winnice klik ik zelf om de zes dagen 5000 kliks voor de linkspelbonus vaak net wat meer omdat klikenwin niet meetellen.
Op speed-clicks klik ik zelf helemaal niet, dat doet mijn vriendin of haar dochter.
lagelanden klik ik zelf wel regelmatig, maar geen 52 uur, en al helemaal niet aan 1 stuk.
wat betreft de sites van roelfke klik ik dagelijks minimaal 1 keer koop goedkoper leeg en maya klik ik zelf ook nog wel eens, de andere vrijwel nooit.
Nou gaan tegenwoordig vrijwel alle inkomsten van de sites naar een spaarpotje voor haar rijbewijs, dus zijn ze wel fanatiek met klikken maar 52 uur aan 1 stuk lijkt mij ook wel sterk, al gebeurt het weinig dat iedereen tegelijk op bed ligt, helemaal in de vakantie."
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: Online-Verdienen en Geldheuvel

Bericht door Silvia »

Bij smartclix stond de wm in onze proxy-detectie.
En uiteraard hem daar over gemaild.

zijn antwoord:
Ik krijg hier de kriebels van zo langzamerhand, eerst wordt ik beschuldigd door 2 andere webmasters en van de sites gedonderd nu dit weer, ik ben alleen thuis en pc heeft gisteravond en vannacht niet aangestaan, dus als jij het nog begrijpt.

ik ben er wel een beetje klaar mee zo langzamerhand, ik doe niets anders dan dat ik al jaren doe, maar krijg het gevoel dat iemand me een loer probeert te draaien op een verdomt handige manier.

nog even dit: hij schrijft dat zijn pc niet aanstond die avond en nacht, maar wel om 02.30 in de proxy.
Plaats reactie