Arola-Clicks.com Support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gesloten
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door gaby »

@ hydragon
Het kan veel makkelijker zelfs, gewoon via de admin
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

corinasjunk schreef:
Arola-Clicks schreef:Uitbetaling aanvragen weer mogelijk.
Vanaf heden is het weer mogelijk om een cash uitbetaling aan te vragen.
...
P.S.; alle leden worden uiteraard van het hierboven vermelde ook op de hoogte gebracht via een ledenmail.
Hier en in de mailing gelezen. Kom ik nu op de uitbetaalpagina, staat er dat deze tot nader order is gesloten.
Is deze weer/nog gesloten, of staat deze melding er loos?
Ow jee, ik ben druk herstellende van een longontsteking en laat dat 1ne zinnetje er nou net even bij in geslopen zijn(zal wel door de koorts gekomen zijn), zal hem direct verwijderen, en ja uitbetaling aanvragen is gewoon weer mogelijk, staat toch hier in het topic vermeld volgens mij?
Laatst gewijzigd door Arola-Clicks op 25 jan 2017 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

Arola-Clicks schreef::swing :swing :swing :swing :swing

@ Arola-Clicks


Ik begrijp niet wat er te lachen valt eerlijk gezegd.

Er wordt twee keer een duidelijke vraag gesteld waarop je antwoord met een reeks smiley's.

Komt bij mij nogal respectloos en ongeïnteresseerd over ten opzichte van de vraagsteller.
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Hydragon »

gaby schreef:@ hydragon
Het kan veel makkelijker zelfs, gewoon via de admin
Nja gaby, ben geen wm van een gpt script ;) maar ben wel een ervaren code klopper ;) zo heb ik recent nog een andere gebruiker geholpen, om de verwijzing van https naar http goed te laten verlopen. Dus wat de mogelijkheden in het systeem zelf zijn, is mij onduidelijk uiteraard, dus ik zou direct in de source duiken om het low level op te lossen.
Heb zelf complete websites geschreven met niks meer en minder dan Notepad ++ (oftewel kladblok, met code highlighting/ aka kleurtjes voor de leesbaarheid )
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@Christina

Er valt heel erg veel te :swing hier. Zoals ik al eerder heb aangegeven zou ik kijken wat de mogelijkheden zijn om mijzelf uit de linkspelwedstrijd te verwijderen en dat is inmiddels ook gebeurd!! Ik(lees admin), staat zoals min of meer beloofd, nergens meer vermeld in de wedstrijdoverzichten dus volgens mij is het probleem gewoon opgelost en heb ik netjes gedaan wat er van mij verlangt c.q. gevraagt werd.

Dit betekend dus dat degen die op dit moment meespelen in de wedstrijd gewoon op een eerlijke manier hun centjes verdienen in plaats van dat ze in het "potje" van de admin verdwijnen.

Het is alleen zo jammer dat dergelijke "leden" alleen aan zich zelf denken!! Het zou hen sieren als ze, in plaats van alleen aan geld verdienen denken, ook eens een paar van hun verdiende centjes in bijvoorbeeld klikfans e.d. zouden steken, op welke site dan ook, zodat wij als webmasters ook wat minder privé gelden zouden hoeven investeren in onze sites en richting onze leden ook wat meer leuke en interessante uitbreidingen kunnen plaatsen op onze sites om het voor een ieder aantrekkelijk te houden!!
Laatst gewijzigd door Arola-Clicks op 25 jan 2017 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door corinasjunk »

Arola-Clicks schreef: Ow jee, ik ben druk herstellende van een longontsteking en laat dat 1ne zinnetje er nou net even bij in geslopen zijn(zal wel door de koorts gekomen zijn), zal hem direct verwijderen, en ja uitbetaling aanvragen is gewoon weer mogelijk, staat toch hier in het topic vermeld volgens mij?
Ok, dank, fijn dat het weer overal duidelijk is nu. En ja, het stond hier op het forum, maar wat ik al zei, hier en in de mailing ook gelezen. Ben echter niet, zoals vele leden vorige keer, direct naar de uitbetaalpagina gerend en heb dus ook nooit gezien of het er toen niet stond. Zal ook nu niet direct naar de uitbetaalpagina rennen, maar gewoon bij de volgende check hem wel aanvragen :)
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@corinasjunk

Helaas is de run na het openstellen van de pagina gewoon opnieuw begonnen de 1e paar dagen maar ik had ook niet anders verwacht.

De aangepaste termijn van 30 dagen blijft voorlopig gewoon van kracht dus een ieder zal op volgorde van aanvraag, zo snel en netjes mogelijk worden uitbetaald.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Helaas zijn er in dit topic een paar mensen die denken dat ik niet serieus of met respect met mijn leden of met vragenstellers in het algemeen omga.

Mocht dit zo bij iemand zijn overgekomen dan bied ik hierbij mijn welgemeende excuses aan want dat is absoluut nooit mijn bedoeling geweest!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Denise »

Ik wilde even zeggen dat ik net weer heel snel en netjes antwoord heb gekregen op een vraag die ik gesteld had via email aan deze webmaster en dat hij mij heel goed geholpen heeft, dus dat mijn ervaringen heel positief zijn over deze site.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Al een aantal dagen gaat het o.a. bij Arola-Clicks mis met het verzenden van de Linkenmail maar ook met betaalde mails. De host is ondertussen op de hoogte gebracht maar het probleem is helaas nog steeds niet verholpen.

De host liet me dit weten; Een mailadres is misbruikt door het versturen van SPAM. Dit is inmiddels opgelost en een removal van de blacklists is aangevraagd. Dit duurt soms enkele uren tot dagen afhankelijk van de blacklist.

Even afwachten dus...
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gesloten