bitcoin

Discussieer hier over allerlei Crypto munten zoals: Bitcoin, Ethereum, Ripple enz. enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Nice torros!
Nu hopen dat het meeer op blijft leveren dann je aan stroomkosten kwijt bent! Gun het je!
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

ja dat is meestal het probleem de stroom hoop dat mijn stoppen het houden :lol:
dit zijn dash rigs dus die gebruiken niet zoveel eigenlijk is dit een test ik heb al
een businessplan klaar liggen voor een grote miningfarm op zonneenergie
rustig aan klein beginnen
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 875
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: bitcoin

Bericht door gaby »

Iemand al via coinpot betaling ontvangen ??
Ik heb 2 x naar mijn bitcoin account aangevraagd, 2 x zou het zijn overgemaakt, maar ik heb niets ontvangen.
Daarna via xapo wallet geprobeerd, ook deze staat niet meer pending, maar ook nu geen betaling gezien.
Als je mailt krijg je geen antwoord...
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

ik heb tot nu toe geen probleem met coinpot, maar ik zet alles om naar dogecoin
en laat uitbtalen naar een dogewallet altijd binnen 12uur geregeld
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 875
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: bitcoin

Bericht door gaby »

Heb nu 3 x aangevraagd op 2 verschillende manieren en 3 x staat er dat de transactie is voltooid en 3 x heb ik niets in mijn wallet ontvangen. Waar het wel naar is overgemaakt geen idee...
Ik sta nu niet te juichen om nog een keer naar een uitbetaling te klikken om weer mijn neus te stoten, dus ik laat het hierbij.
Sites met coinpot laat ik vanaf nu links liggen, jammer maar helaas.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

je kan ff in de blockchain kijken om je transactie status te zien
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Bij mij werkte het gewoon...
Heb 2 accounts omdat ik moonbitcoin niet met bonusbtcoin samengevoegd krijg. Inmiddels lid van meer coinpot sites, zitten allemaal bij die laatste inlog. Moonbitcoin betaalt automatisch uit, werkt nog net zo goed als vroeger. Van bonusbitcoin kon ik laatst ook een betaling aanvragen in coinpot, netjes gehad (adres via bitmymoney).

Staat je bitcoinadres wel goed ingevuld?
En inderdaad, kijk even in de blockchain aar de status
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door willy »

Van voinpot reeds wteemaal een uitbetaling ontvangen

Echter dogecoin en litecoin hebben ze automatisch uitbetaald terwijl ik nergens een wallet heb voor deze cuurency

Ook geen reactie gehad en dus deze uitbetaling zijn ergens naartoe .... vraag is naar ?????

Ik heb dus geen wallet voor dogecoin en litecoin en toch uitbetaald zonder vraag ... vreemd toch

Ik heb geen signatuur gestuurd naar coinpot zelf, werkt niet geloof ik via mybitmoney
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

He ik dacht al wat groeit mijn dogewallet hard :lol:

je heb ze zeker nog op de oude manier staan dat je moet sparen tot een bepaald
bedrag en dat er dan automatisch uitbetaald word, wel zeer vreemd dat er word uitbetaald
als je geen adres ingevuld heb, ik gebruik de exodus wallet daar kan je al die munten
heen sturen op mijn desktop en jaxwallet op mijn Phone over allebei zeer tevreden
als ik het zo hoor kunnen we wel stellen dat de support geen top kwaliteit is bij
coinpot
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Ik wilde bij het aanmelden voor moondoge en moonlite de adressen die ik van eobot kreeg gebruiken, maar werd gevraagd naar coinpot email dacht ik... staat iig bij withdraw geen adres ingevuld.
Ga ze goed in de gaten houden, en doordeweeks als ik over de grens zit zelf een aanvragen, dan zou die mijn adres op moeten slaan denk ik.

Wel irritant overigens dat ze weer via iets anders uitbetalen. coinpot, field bitcoin die mijn centen naar een of andere uitbetaalsite heeft gestuurd ofzo, en zag laatst weer een andere voorbij komen. Moet je ook weer een account maken, wachtoord voor verzinnen... gedoe allemaal... ik zie er de voordelen nog niet van in, alleen bij coinpot dat er meerdere sites zitten en je dus sneller kunt laten uitbetalen.
Plaats reactie