bitcoin

Discussieer hier over allerlei Crypto munten zoals: Bitcoin, Ethereum, Ripple enz. enz.
Plaats reactie
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

corina je begint al een ouwe rot te worden je word niet koud of warm van 30/40%
dalingen :lol: zal mij benieuwen hoe het met de boys and girls gaat die afgelopen
maand nieuw ingestapt zijn die zitten te sidderen en beven achter hun scherm :lol:
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door willy »

Het onderhoud op coinpot blijft maar duren, helaas op deze maniet mijn opgebouwde percentage van x-aantal dagen na mekaar claimen alweer kwijt vrees ik

Was ook gisterenmorgen al in onderhoud, dus meer dan 24 uur dus niet kunnen claimen
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

mijn vriendin lag nog lekker te slapen vanochtend ff een ontbijtje op bed
gebracht daarna de winsten van de afgelopen stijging gecasht nu klaar voor
een daggie stad heerlijk
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Nou Willy, ik had gisterochtend geclaimd en daarna drukke dag, niet meer aan toe gekomen. Vanochtend uitgeslapen, 24 uur voorbij, oeps... blijken de sites er niet te zijn. Dus ik hoop dat ik ook wordt gematst en dat de bonus blijft.
De sites zijn er nu nog steeds niet en blijkbaar sinds gister einde ochtend... hoop wel dat het de leden gegund is hoor. Scheelt wel veel tijd met claimen... en hoop dat ze voor kerst nog gefixt zijn!
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Ze zij er weer! Iig moondogecoin, rest doe ik zo.
Claim na 48 uur:
0.80 Claim amount
100 % Daily loyalty bonus
1 % Referral bonus
64 % Mystery bonus
2.12 dogecoin has been added to your CoinPot account and your total balance is now 27.67 dogecoin
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

sinds wallstreet geld tot cryptocurrencie is toe getreden krijgen we ook met de trucjes van
wallstreet the maken om koersen te manipuleren ff een factor om rekening mee te houden
in 2018 krijgen we de strijd tussen btc en bcc btc is in een zwakke positie nu omdat het te traag
en te duur is er word aan gewerkt maar is het op tijd klaar voordat bcc de macht heeft.
De toekomst ziet er mooi uit voor de blockchain er worden nieuw type wallets ontwikkeld waarbij
je geen exchanger meer nodig en ze zijn bezig met een nieuw internet gebaseerd op de blokchain
dit zal de macht van google Facebook en regeringen die almeer macht over het internet krijgen
breken we zullen als mens veel meer zelf kunnen beslissen misschien kunnen we dan de stappen
gaan nemen om projecten op te starten die echt beter voor de aarde zijn en onze kleinkinderen
maar voor het zover is zal het een helse strijd worden wat bestaande machthebbers zullen hun
luilekkerland niet zo maar op geven
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

allemaal fijne kerstdagen genieten mensen
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

heerlijk Always van bonjovi op de top 2000 mijn vriendin is koffie aan het zetten en
ik zit wat te handelen beter kan het bijna niet worden :)
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Heb er eth en bitcoin cash vn gekocht maar die willen mar nie omhoog -_- Geduld.....
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

Dit jaar zal er niet veel meer gebeuren corina ,volgend jaar gaan we er weer fris tegen
aan ik verwacht een nog meer volatiele markt met al dat nieuwe geld dat er in zit en wall
street gaat zijn trucs inzetten.maar ik verwacht dat we eind 2018 weer een stuk hoger staan
en dan hebben we nog de icos ook een markt waar je heel leuk aan kan verdienen alleen
daar moet je wel wat verstand en ervaring in hebben in 2017 heb ik de ervaring op gedaan
dus in 2018 moet het nog beter gaan heerlijk die crypto markt dat je als gewone mensen
op een vrij simpele manier wat kan verdienen en als je er een beetje kaas van heb gegeten
helemaal onafhankelijk kan worden
Plaats reactie