bitcoin

Discussieer hier over allerlei Crypto munten zoals: Bitcoin, Ethereum, Ripple enz. enz.
Plaats reactie
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

oke we zitten super parabolis met de btc prijs nij knalt weg bij de gemiddelde
dus schrik niet als er in een keer een snoeiharde correctie komt alleen maar
een mooi koop moment dit is prachtig om te zien hoe dit te keer gaat in de grafiek
er is momenteel totale gekte ik kan zelf niet meer op site komen om wat te kopen
over belast

lachertje van de week jamie daimont de ceo van jp morgan zie een week of 8 terug
dat bitcoin een grote fraude was, nu komt jp morgan met een statement dan bitcoin
het nieuwe goud is
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door Arola-Clicks »

Ook ik probeer al de hele dag om te kopen maar krijg continue de melding dat de site overbelast is.

Ik hoop dat het me nog gaat lukken vandaag maar ben er bang voor van niet.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

yes, een van mijn doelen in 2017 bereikt door de 1000 th op hashflare , mining is
nog nooit zo winstgevend geweest als nu hashflare btc contracten gaan nu binnen 80 dagen in
para dat betekend ongeveer 450% per jaar
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

nu btc een beetje stabiel is gaan de altcoins beginnen nem en litecoin exploderen je
moet gewoon van de top 20 altijd voorraad hebben je weet nooit wanneer een coin
gekke dingen gaat doen nu de bitcoin zo gestegen is zijn er weer diverse btc miljonairs
bij gekomen twwe van mijn vaste refs ook in ruim een jaar geleden wisten ze amper wat
een bitcoin was en nu dit resultaat ze mogen me wel eens commissie geven :lol:

arola clicks kan je al weer bitcoins kopen
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

@torros: waar kun je die top 20 vinden?
Check je die elke dag en bij hoeveel verkoop je dan?
Wissel je ze onderling uit of koop je ze echt per coin?
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

corina op https://coinmarketcap.com/ vind veel info meeste die handelen doen dat in de
top10 of top20 munten omdat die de meeste omzet hebben en je ze dan weer makkelijk
kwijt raak (als je grote aantallen heb) als je wil gaan handelen moet je je eigen stategie
ontwikkelen daar voel je je het pretigst bij je kan bijv iets kopen en vast houden tot het
behoorlijk gestegen is of je koopt iets en zet meteen een verkoop order in die 5 of 10 %
hoger is over die tweede optie er zijn er zijn veel traders die bijv met $5000 in de markt
zitten en zo 200/300 per dag verdienen en daar van leven je moet de ervaring er in krijgen
dan is het twee vingers in de neus ik zelf doe een combinatie van verschillende strategieën
meestal ga ik op gevoel en ik kan goed grafieken instellen en lezen dit is een heel makkellijke
markt om in te handelen omdat nij tot nu toe alleen maar omhoog gaat zelfs als je ff verkeerd
zit gewoon ff wachten en het komt goed
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

sorry ik had wel een heel verhaal maar ik beantwoorde niet je vragen
ja ik check elke dag want ik handel elke dag en ik wissel niet gewoon per coin
verkopen
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Thanks. Eigen strategie heb ik zeker, raad ik iedereen ook aan om juist het succes te vergroten (als iedereen precies hetzelfde doet klapt de boel veel eerder in elkaar). Maar een beetje kennis over hoe een ander het aanpakt om daarmee je eigen koers verder te bepalen kan geen kwaad.
Ik ga die link zeker gebruiken! Wellicht met maar 5 coins, want ik heb nog niet zoveel erin zitten, maar een handig overzicht is het zeker!
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

ja kennis delen is goed samen weet je meer,en het kan je voor fouten behoeden.
zelf heb ik ook een gedeelte van mijn winst in goede mine sites geinvesteerd
die mine sites blijven waarschijnlijk mijn hele leven bij me en geven een mooi
passief inkomen
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

de markten zijn hotter dan hot met al dat nieuwe geld wat er in komt exploderen er veel
munten het komende kwartaal gaan we spectaculaire dingen zijn , vandaag zitten daytraden
idiale markt voor vandaag
Plaats reactie