bitcoin

Discussieer hier over allerlei Crypto munten zoals: Bitcoin, Ethereum, Ripple enz. enz.
Plaats reactie
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door Moneybugs »

Zal Bitcoin einde van het jaar nog de $15000,- aantikken?
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

dat weet niemand moneybugs ,maar met de hoeveelheid geld die er in gaat
komen is er van alles mogelijk het lijkt wel of iedereen opeens wakker word+
nu zijn er opeens weer een paar partijen die duizenden btc atm machines in
Europa gaan plaatsen. Zelf denk ik dat bitcoin al minder als betaalmiddel gebruikt
gaat worden maar dat je het meer als een commodetie moet gaan zien zoals goud
en zilver
vergeetalles
10 Cent
10 Cent
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 jan 2014 20:26
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door vergeetalles »

torros schreef:dat weet niemand moneybugs ,maar met de hoeveelheid geld die er in gaat
komen is er van alles mogelijk het lijkt wel of iedereen opeens wakker word+
nu zijn er opeens weer een paar partijen die duizenden btc atm machines in
Europa gaan plaatsen. Zelf denk ik dat bitcoin al minder als betaalmiddel gebruikt
gaat worden maar dat je het meer als een commodetie moet gaan zien zoals goud
en zilver
Op zich jammer dat de bitcoin meer als investering gezien wordt dan als geld. Als we het meer als geld gan gebruiken zijn we meteen van het met schulden overladen en daarmee peperduur eurosysteem verlost.

De euro is nl. een ponzipiramide. Door rente ontstaat er een geldstroom van onder naar boven. Net als bij monopolie stroomt het geld naar hen die rendement maken met hun bezit. Bezit zoals patenten, vastgoed ende eigenaren van onze schulden. Zij maken daar rendement mee en de rest van de spelers, wij, moeten dat rendement bij elkaar spelen. Rijk wordt rijker ten koste van de rest. Net als bij een ponzipiramide moet er ook steeds meer geld het systeem in om de geldstroom van onder naar boven op gang te houden.

De ECB verruimt de geldhoeveelheid dan ook met miljarden per maand. De Euro Money Suppply en ECB Balance Sheet groeien als kool. De euro wordt daardoor alleen maar minder en minder waard. En de money supply van de bitcoin staat vast in het protocol geprogrammeerd. Rentevrij en schuldenvrij geld.

Die verhoudingen in de geldhoeveelheden gaan compleet schreef lopen. De waarde cvan de euro en dollar gaan steeds verder afnemen. En daarmee zal m.i. de bitcoin alleen maar in waarde toenemen. Net als goud en zilver is de bitcoin dan wel ene manier om waarde vast te houden en te beschermen. Al zou het mooi zijn om de bitcoin of andere alternatieven meer en meer te gebruiken waarvoor ze bedoelt zijn: als vorm van geld.
Michael
Ik kan mij niet permitteren mijn kostbare tijd te verliezen met geld te verdienen
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

helemaal eens met je verhaal vergeetalles ik had dat ook gehoopt, maar de waarde van de bitcoin stijgt zo
snel dat het buy and hold word en de transactie kosten zijn veel te duur momenteel misschien als ze
een truc vinden om de blocs groter te maken kan het nog nu gaat iedereen over op bch en eth maar ik
geef het nog niet op er komen een paar heel goede munten voor mobiele betalingen een er van heeft
ook super mine mogelijkheden op de mobiel dat geeft mogelijkheden voor mensen in landen waar
het banksysteem het slechts is en met lage uurlonen je mine op je mobiel en je kan naar elkaar
muntjes sturen als deze munt gaat aanslaan en alles gaat werken zoals ze zeggen kan het de nieuwe
bitcoin worden maar dan super goedkoop en razend snel
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

dash begin van het jaar op $8,70 nu op $760 wat een rendementen en de koek is
nog niet op het dashteam is fanatiek en heeft genoeg geld om door te ontwikkelen
begin 2018 komen er mooie applicaties met betaalopties voor winkels deze houd ik
nog ff vast
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

op bittrex is bitcoin door de $12000 nieuwe records worden weer gezet mischien
komt er een leuk kerstkado aan :) :)
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

op 6dec 2016 stond btc op$765 en op 6 dec 2017 staat btc op $12950 is het
dan raar als ik zeg dat btc voor de kerst van 2018 op $50000 zal staan of
ben ik veel te laag met mijn voorspelling?
vergeetalles
10 Cent
10 Cent
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 jan 2014 20:26
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door vergeetalles »

Met mijn eerder verhaal, de groeiende euro Money Supply en bijv een vergelijking naar eerdere hyperinflaties (altijd voorafgegaan door een periode van deflatie zoals we gehad hebben)... De ECB vindt de inflatie nog steeds te laag. Ik wil niet het euro "feestje" bederven maar t is best link geld. En als er een echte goede inflatie nog moet komen blijkbaar zou 50.000 nog wel eens laag kunnen zijn.
Michael
Ik kan mij niet permitteren mijn kostbare tijd te verliezen met geld te verdienen
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

ik denk dat de euro is gedoemd te vallen helemaal als de duitsers met plannen komen dat
het noorden het zuiden meer moet ondersteunen, maar voordat gebeurd krijgen we nog
bakken met ellende over ons heen dit geld systeem is niet in stand te houden we gaan onze
kinderen en kleinkinderen opzadelen met armoede.
En nou de vrolijke noot iota gaat door het dak na het bricht dat ze gaan samen werken met
microsoft gaat het los heerlijk :swing :swing
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

voor miljoenen gestolen aan bitcoins bij nicehash maar de bitcoin prijs
geeft er niet om $15000 nu en mcdonalds usa gaat bitcoin accepteren
10 dec komt de futere op bitcoin eens kijken of dat effect op de prijs heeft
Plaats reactie