google chrome

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2295
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

google chrome

Bericht door willy »

Wie heeft ervaring met google chrome

en dan voornamelijk het vervangend gebruik uit firefox ' de CTRL tab'

Bestaat iets dergelijks in chrome ??
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: google chrome

Bericht door corinasjunk »

Ik gebruik Chrome als standaardbrowser, maar niet om te klikken.
Om te klikken gebruik ik firefox want sinds een paar maanden laadt chrome heel lastig met ctrl+klik. Het kan wel hoor, als je om de 5 seconden klikt, maar ik klik liever om de seconde ofzo en laat ze daarna in 1x uitladen, vind ik makkelijker.
Voor klikken raad ik deze browser dan ook niet aan (maar probeer het gerust zelf eens), maar verder als 'privé' browser vind ik hem soepeler werken dan firefox.

Ik weet niet precies wat met met de ctrl tab bedoelt.
Gaat dit over ctrl klikken, zie hierboven.
Gaat dit over het openen van een nieuwe tab, kan in beide browsers met ctrl+t.
Gaat dit over het navigeren in openstaande tabs, kan in beide browsers met ctrl+1 voor 1e tab, 2 voor 2e etc tm 9 voor de laatste.
Gaat dit over het sluiten van een openstaande tab, kan in beide browsers met ctrl+w.
Verdere bedoelingen van de ctrl tab kan ik even niet bedenken. Maar aan de andere kant, de browser downloaden en het even proberen (voordat je al je firefox gegevens erheen verplaatst) kost ook niet zoveel tijd natuurlijk, en je ziet gelijk precies hoe fijn (of niet) het werkt.
Gebruikersavatar
Girlajax
2 Cent
2 Cent
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 okt 2016 23:33

Re: google chrome

Bericht door Girlajax »

Ik gebruik Chrome voor alles, ook klikken en bij mij gaat het heel goed.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2295
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: google chrome

Bericht door willy »

OK, wou chrome gebruiken om te klikken maar gaat heel traag indd , kan je er geen twee klikken binnen 2 seconden vaak, ook niet met de CTRL toets

Maar ik heb firefox nu volledig geherinstalleerd en doet nu nog lastiger, gaan amper nog sites open, steeds maar beveiligiging, en geen idee hoe ik dit oplos

Nou ja, maar minder gaan klikken dan lol

Of heeft girl nog een oplossing ????? om snel te klikken via chrome
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: google chrome

Bericht door corinasjunk »

Als Girlajax weet hoe snel te klikken met Chrome hoor ik dat inderdaad ook graag!

Wat Firefox betreft, ik heb versie 52.0, gewoon standaard. Niets aan addons of bladwijzers. Mogelijk ligt het aan een addon die je erop hebt gezet, want 'leeg' doet 'ie het wel goed...
Gebruikersavatar
Girlajax
2 Cent
2 Cent
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 okt 2016 23:33

Re: google chrome

Bericht door Girlajax »

Ik weet niet wat jullie bedoelen met snel. Ik let niet op de tijd als ik klik.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2295
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: google chrome

Bericht door willy »

Ik bedoel maar, als ik klik met die CTRL toets op chrome dan duurt het wel even voor een tweede klik wordt geopend, bij FF klik je en opent zich de een meteen na de andere

@corina : had FF volledig verwidjerd, ook de 5.2 opgezet zonder ook maar iets toe te voegen, en nu krijg ik dus steeds dat ik onbeveiligde verbindingen ga maken , dit is dan voornamelijk met buitenlandse sites en de nieuwe vorm https komt ook vaak voor hierin, ook bij enekel nederlandse sites heb ik het (zonder gebruik https)
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: google chrome

Bericht door corinasjunk »

@girlajax: met ctrl 5 paginas aanklikken in 1 seconde, dat er dan ook 5 openen ipv 1. Google opent er de laatste tijd dan nog maar 1 helaas.

@willy: klopt, bij buitenlandse sites heb ik dat ook wel. Maar ik klik alleen op nederlandse sites, dat scheelt wel. Bij nederlandse sites ben ik het nog niet tegengekomen, alleen bij euro-uurtje laatst (vooral na mailings) omdat die op https zaten toen, maar nu geen problemen meer mee.
Gebruikersavatar
Girlajax
2 Cent
2 Cent
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 okt 2016 23:33

Re: google chrome

Bericht door Girlajax »

Nee, zo snel gaat het bij mij niet. Mijn pc zelf is ook niet zo snel.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2295
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: google chrome

Bericht door willy »

Maar ok, zoiets dat werkt op FF met CTRL is er dus niet ?
Plaats reactie