secondenfans

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2295
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

secondenfans

Bericht door willy »

Ik zie pas nu dat er ook seconden fans bestaan ???

En dan straks gaan we met zen allen klagen dat de linken niet worden uitgeladen ? tja, kan niet he, hoe kan men anders die seconden klikken om de seconde ??

Tttsss dit gebeuren gaat steeds slechter en slechter
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3952
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: secondenfans

Bericht door Christina »

Lijkt me ook niet meer te doen voor degenen die mee doen aan klikwedstrijden.

Is eigenlijk met de minuutfans al zo.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2295
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: secondenfans

Bericht door willy »

Indd, maar mij gaat het dan meer over het feit wat de wm's toch zelf vinden dat de linken niet voldoende worden uitgeladen, nu , wat wil je met secondenlinks

Ik heb geen idee of deze sites ook een klikwedstrijd hebben, want deelnemers die dan deelnemen moeten snel snel en snel zijn , dus niets laten laden

En indd minuut ook al, als je op sommige sites meer dan 100 minuutfans ziet dan kan je herbeginnen met klikken van zodra je rond bent

Ik zou zegge, wm's , denk hier even over na of ga bij verder toelaten van dit niet meer zeuren dat leden de linken moeten uitladen, want het niet-uitladen komt in deze toch door de wm's zelf hoor
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: secondenfans

Bericht door Moneybugs »

Hier weer een voorbeeld hoe het gesteld is met dit forum! Dit forum staat niet meer in het teken van "geld verdienen op internet" Op dit forum wordt voornamelijk besproken hoe je geen geld mag verdienen!

In een ander topic wordt bijvoorbeeld geklaagd dat er door onze leden weinig geklikt wordt!

Nu voert site A de seconden fans in om voor zijn/haar site misschien meer kliks te genereren, ook weer negativiteit!

Maar zal ik nu eens de positieve kant belichten waarom het voor leden een leuke verdienoptie kan zijn?

Leden die vaste linken of seconden linkspellen promoten kunnen hierin adverteren! Er zijn linkspelwedstrijden waarbij de secondenlink punten geeft voor deze wedstrijd! Hier kunnen leden dus in een korte tijd ook veel punten vergaren en dus ook een hogere positie bemachtigen!

Of wordt ook deze optie niet aan leden gegunt?

En juist deze reset kan ervoor zorgen dat leden juist mee gaan doen aan klikwedstrijden! Er zijn leden die overdag niet kunnen klikken bijvoorbeeld door werk! Deze leden lieten de klikwedstrijden misschien wel links liggen omdat ze bij voorbaat al weten dat ze dit niet redden! Met deze reset kunnen deze leden s'avonds, als ze wel in de mogelijkheid zijn om te klikken hun achterstand inhalen!

Daarnaast hanteert deze site A ook nog eens activiteitspunten! Iedere klik 1 punt. Hoe krijg je deze 5000 punten sneller bij elkaar? Om deze punten bij elkaar te krijgen zou ik dus klikken via de seconden fans! Scheelt heel veel tijd!!!

Ik zal vast niet de enige zijn die op deze manier de activiteitspunten bij elkaar klikt! Daarom kan het dus ook juist aantrekkelijk zijn om juist in deze reset te adverteren!

En nu we het toch hebben over activitieits punten is dit niet 1 grote wassen neus? Je verplicht leden om bijvoorbeeld 5000 klikfans te klikken! Wat bereik je hier als webmaster mee? Helemaal niets!!!

5000 klikfans die dan worden weggeklikt om €5,00 uitbetaald te krijgen levert je als webmaster misschien welgeteld €0,15 cent op (5x 3 cent per 1000) Vervolgens moet je de 5000 kliks nog vergoeden, laten we zeggen 1 cent per 1000 Dus welgeteld verdien je als webmaster 10 cent extra!

Feitelijk betaal je dus €4,90 uit i.p.v. €5,00

Wij als webmasters moeten het voor onze leden aantrekkelijk gaan maken en niet met allemaal regeltjes komen! We moeten voor onze gezamelijke leden opkomen en niet wegjagen! Dan zul je zien dat leden automatisch meer activiteit gaan tonen!

En met alle negatieve posts zullen hier ook weinig nieuwe leden aanmelden! Leden hebben baat bij informatieve posts over hoe en waar ze geld kunnen verdienen!!!

Samenwerking is de sleutel tot succes!
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2295
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: secondenfans

Bericht door willy »

Zinloos, geen mening meer, als wms het aanmoedigen om de linken niet te laden uitladen, want dat gebeurt met veel klikfans
Ik ga even op zoek naar secondlinkfans om deze te .....
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: secondenfans

Bericht door Moneybugs »

Tuurlijk mag jij je mening hebben!

Maar zoals ik jouw vaker heb aangegeven is het soms nodig om te anticiperen op ontwikkelingen!

Nu is deze trend waarschijnlijk ingezet! Nu heb je als webmaster 2 mogelijkheden, stil blijven zitten of meegaan!

Voorbeeld: als de vraag vanuit de consument is om een kleine zuinige auto te hebben kan je als autofabrikant stug door blijven bouwen met benzine slurpers, zul je deze dan verkopen of ga je mee met de markt en ontwikkel je als autofabrikant een zuinige auto?

Kortom elke markt is onderhevig aan ontwikkelingen!
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2295
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: secondenfans

Bericht door willy »

Dat is appels met peren vergelijken

Vernieuwen om iets slechter te maken noem ik geen vooruitgang

Verder onthou ik me van dit onderwerp af, iedere wm doet wat ie moet doen (ik bedoel alleen dat deze dan achteraf niet moet roepen dat de linken niet uitgeladen worden)
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: secondenfans

Bericht door Moneybugs »

Klopt helemaal als je de voordelen en nadelen niet tegen elkaar afweegt!

Ieder nadeel heeft zijn voordeel!

Leden laten klikfans uitladen of niet! Daar staat resettijd los van! Jij klikt de dag, uur of minuut toch ook niet verschillend?
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: secondenfans

Bericht door verdiennice »

Waarom zouden seconden klikfans niet uitgeladen worden? Je hebt leden die ze uitladen en niet. Leden die het niet doen zullen dat ook bij de 24 uur klikfans niet doen. Leden die het wel doen zullen het ook doen bij de secondenlink.

het enige wat je als webmaster kunt doen om te zorgen dat leden de pagina helemaal uitladen is om te zorgen dat je niet 100 linken tegelijk kunt klikken maar een stuk minder of natuurlijk met een timer werken.
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: secondenfans

Bericht door torros »

eens met verdiennice als een klikker zijn kliks niet laat uitladen of niet wil laten uitladen maakt het niet
uit welke resettijd je heb ,persoonlijk ving ik seconde reset een mooie optie omdat ik geen moeite heb
om mijn rotator er in te laten draaien
Plaats reactie